Trimino - prevody jednotiek času

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
6
Veľkosť: 659.89 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 7. 2022
-5 % 0,99 €
0,94 €
Zdieľať:

Aktivita obsahuje 18 dvojíc prevodov jednotiek času (deň, hodina, minúta, sekunda).

Možnosti použitia:

1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Verziu na rozstrihanie vytlačiť napr. na papier (môže byť z druhej strany popísaný), rozdať do skupín a nechať žiakov sadu najprv rozstrihať a až potom zložiť (obmedzené možnosti opakovaného použitia, ale môžu si robiť do textu napr. poznámky).

3. Pokiaľ si majú žiaci skontrolovať prácu sami, tak vytlačiť zodpovedajúci počet tabuliek s riešením.

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-3: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie

strana 4: zložené trimino – riešenie

strana 5-6: tabuľka s riešením

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte sadu do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. Nechajte žiakov zložiť trimino – vždy prikladajú dve zodpovedajúce strany k sebe (zadanie + výsledok).

3. Učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

4. Ako nápovedu môžete žiakom ukázať výsledný tvar trimina.

5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne podľa tabuľky s riešením.

6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,…

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov.

4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.

5. Možnosť diferenciácie výučby.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

19095
Matematika
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Obe sady slúžia na precvičenie pravidiel pre počítanie s mocninami. Prvá sada
1.30 €
-5 % 1,3 €
1,24 €
50519
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26 rôznych dvojíc príkladov na násobenie a delenie. Súprava
1.15 €
-5 % 1,15 €
1,09 €
48535
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Obe sady slúžia na precvičenie úprav výrazov (mnohočlenov) pomocou
1.36 €
-5 % 1,36 €
1,29 €
19153
Matematika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet s príkladmi na určenie základu z danej časti celku pomocou percent. Vždy k sebe
1.30 €
-5 % 1,3 €
1,24 €
Trimino - prevody jednotiek času Trimino - prevody jednotiek času
Aktivita obsahuje 18 dvojíc prevodov jednotiek času (deň, hodina, minúta, sekunda). Možnosti použitia: 1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane). 2. Verziu na rozstrihanie vytlačiť napr. na papier (môže byť z druhej strany popísaný), rozdať do skupín a nechať žiakov sadu najprv rozstrihať a až potom zložiť (obmedzené možnosti opakovaného použitia, ale môžu si robiť do textu napr. poznámky). 3. Pokiaľ si majú žiaci skontrolovať prácu sami, tak vytlačiť zodpovedajúci počet tabuliek s riešením. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie strana 4: zložené trimino – riešenie strana 5-6: tabuľka s riešením Ako s materiálom pracovať: 1. Rozdajte sadu do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo). 2. Nechajte žiakov zložiť trimino – vždy prikladajú dve zodpovedajúce strany k sebe (zadanie + výsledok). 3. Učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami. 4. Ako nápovedu môžete žiakom ukázať výsledný tvar trimina. 5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne podľa tabuľky s riešením. 6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,… Prínos pomôcky: 1. Aktivizácia žiakov. 2. Podpora spolupráce medzi žiakmi. 3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov. 4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti. 5. Možnosť diferenciácie výučby.
19100
Fyzika>Matematika>Skladačky>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
0.99